6 september 2024

Circus de Boomgaard

Vrijdag 6 september andaag werd de gymzaal en het plein van De Boomgaard omgetoverd tot een kleurrijk circus vol vrolijke kinderen, leraren en ouders. Het jaarlijkse schoolfeest stond dit jaar volledig in het teken van het circus, en iedereen had zich prachtig uitgedost. Clowns, acrobaten, jongleurs en dierenverzorgers liepen door de gangen, klaar om een magische avond te beleven.

De avond begon met een schitterend optreden van alle leerlingen. Gevolgd door een heerlijke maaltijd die bereid was door alle ouders. Tijdens de maaltijd liep een echte goochelaar rond. Hij verzorgde optredens voor groot en klein.

Het feest eindigde met een groot optreden van de goochelaar, waarin hij jong en oud versteld deed staan. De sfeer was fantastisch!

Het circusfeest was een groot succes en zowel de kinderen, de ouders als de leerkrachten gingen met een grote glimlach naar huis.