27 juni 2024

Ieder kind een bal

Op dinsdag 24 juni 2024 kwam het team van Sport in Rheden op bezoek bij De Boomgaard Zuid en De Boomgaard Noordoost. Daar reikten ze aan alle kinderen een eigen voetbal uit. Het werd een gezellig feestje met eerst lekker dansen, daarna in de meegebrachte oranje tribune met de hele klas op de foto en tot slot heerlijk spelen met de bal.

Het team van Sport in Rheden gaat bij alle basisscholen in de gemeente Rheden en Rozendaal langs voor deze actie.  Met als doel dat alle kinderen nu en straks in de zomervakantie samen buiten spelen en dan hoeven ze zich niet alleen te voelen. Zo komen ze samen op sport- en speelvelden en kunnen ze elkaar ontmoeten en nieuwe kinderen leren kennen. Ook blijven ze in beweging, hebben ze samen plezier en spelen ze (meer) buiten.